Elina ska bli personalchef :-)

I fredags var Elina med på mitt jobb och "hjälpte" mig lite. Jag jobbar just nu mycket tillsammans med min personalchef och Elina var med ett antal ggr in på hennes kontor.
Elina gillar ju att hålla på med papper, sortera och ha sig.

Igår gick hon ner till sitt skrivbord och höll på länge länge med nåt innan hon ropa på mig. Jag kom dit och fick se massvis med papper i all världens oröra.
Hon frågade: Såg det ut ungefär så här på *****:s (personalchefen) skrivbord?

Ja svarade jag för det gjorde det, och då var hon jättenöjd för det var det hon ville för hon skulle vara personalchef!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahahaaaa, hon är för gooooooo!
:*

2007-11-06 @ 10:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback