3 år

För 3 år sedan kl 03,00 på morgonen vaknade jag av att det högg till i magen och jag fatta direkt att nu är det dags, äntligen!!!!
05,00 väckte jag Mats och vi skjutsade blivande storasystern till farmor och ca 06,00 skrevs vi in på förlossningen. Kaxiga som vi var med erfarenheten efter Elinas födelse så titta vi på varann och sa att runt 8-tiden är det klart ;-)

Men Majsan ville inte riktigt att det skulle gå så snabbt och lätt så hon väntade ett tag till innan hon ville komma fram. Men 11,30 kom hon då vår andra lilla prinsessa och idag fyller hon redan 3 år.... WOW tiden går verkligen fort.

* * * * * * * * * *

Hon har haft vänner och släktingar här nästan hela dagen och varit på ett strålande humör trots att middagsvilan uteblev. Mot slutet av dagen så märktes det ju på hennes tålamod att hon inte riktigt var på topp, men ändå var det inga vanliga utbrott utan mest suckar och stön av trötthet.

* * * * * * * * * *

Så till min älskade lilla prinsessa: TACK för en alldeles underbar dag och vilken tur jag har som har fått två såna underbara prinsessor till döttrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback