väntar på samtal

För 2:a gången på en månad så blir vi hemringda av dagis för att Maja spyr. Båda gångerna har hon varit jättepigg både när vi hämtat henne och resten av dagen... Således ingen magsjuka alltså.

För er som känner mig så vet ni att jag alltid sagt att hon inte är OK i magen och jag har alltid misstänkt att hon har någon slags allergi eller är känslig mot något.

När jag kom hem idag så ringde jag direkt till Vårdcentralen för nu måste det göras något slags test eller nåt för att säkerställa eller utesluta någonting.

Så nu sitter jag och väntar på att BVC-sköterskan (fö världens underbaraste) ska ringa upp mig och så får vi se vad hon säger denna gång.

Jag återkommer i ämnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback