God Jul

Ja så har det blivit dan före dopparedagen, shit pommes frites (för att använda min dotters språk) vad fort det gick. Jag har inte fattat att det är jul nu....
Jobbade 4 timmar idag och även om det ger ganska bra med pengar så kändes det motigt att åka iväg kan jag säga. Denna dan före dopparedagen är ju dagen då vi myser som mest hemma med julgransklädning, skinka och köttbullebestyr...

Ja ja, granen klädde vi på förmiddagen och eftersom det är sambon som står för skinka och köttbullar så var min frånvaro inte så farlig ändå...

Nu önskar jag er alla en riktigt God Jul och tänk på att det viktigaste av allt är att vara tillsammans och mysa, mysa och åter mysa. För mig handlar julen om att umgås med nära och kära och det är precis det jag ska göra i 2 dagar nu. Jag är en renodlad familjemänniska och att umgås med min familj är det bästa jag vet.

Bjuder på ett par bilder på mina barn när de är som ljuvligast - nämligen när de sover ;-) (glimten i ögat)



Ha det!

Kram Helena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback