Ett tag sedan....

Hej,

Nu var det ett tag sedan och detta beror på att jag jobbat 12 dagar i sträck och har inte gjort mycket annat än jobba, hämta barn, laga mat, lägga barn, städa, tvätta och till sist lägga mig själv ;-)

Majsan blev inte bättre i magen av att utesluta mjölk, och det visade sig att hon är lika lång som en medel 4-åring och då säger BVC-sköterskan att det är ytterst ovanligt att barn som växer så bra på längden som Maja gör har en matallergi.....

Jag blir galen snart för jag är nästan säker på att det är något (har ingen aning om vad) hon inte tål. Men om kräkningarna fortsätter så ska vi häras av efter jul för en läkarundersökning.

Annars så är allt bara bra, förutom att Elina just nu har feber, ont i halsen, ont i öronen och i huvudet. Hoppas hoppas att det går över till julafton och att inte Maja blir smittad.  Snälla tomten det är det enda jag önskar mig ;-)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppas ni får vara friska i jul! Massa kramar!

2007-12-23 @ 16:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback